fredag 29 februari 2008

Sömnlös i Uppsala

03:37 - Min intention när jag gick och la mig var förstås att läsa ett par sidor och sedan somna och vakna utvilad klockan åtta, det gick omintet kan jag ju säga. Började läsa i Vibe av Bertha Holst och ni vet hur det är när man får tag i en sådär riktigt bra flickbok att man bara måste läsa klart trots att man vet exakt vad som kommer hända i slutet. Det är så trevligt att veta att än har jag inte läst alla bra flickböcker, det finns några stycken kvar därute!

Annars så ser jag framemot helgen, tråkigt är det att M. inte kan vara med på söndag när jag ska välkomnas in i Kors, men det blir nog bra ändå, vi får fira på annat sätt. Jag missade hennes välkomnande också p.g.a. sjukdom om jag minns rätt - vilken liten sjukling jag har gått och blivit. Kan förresten inte fatta att det redan är helg igen, tiden går mig förbi.

Nu ska jag sova och försöka vakna imorgon! Ska ställa fram väckarklockan en halvtimme och ägna mig åt effektiv sömn istället för att ligga och dra mig massa onödig tid.

Inga kommentarer: