torsdag 21 februari 2008

Mässa, magont och Mattiasblogg

01.38 - jaja rubriken var väl kanske inte jättesammanhängande men 3 saker på m iaf :) jag är back again efter en helgs Chililäger på Hjälmargården med världens underbaraste ungdomar!! :) Tipspomenad, spice girls, massa kramar, lindy hopp, andakter och mycket mer, jag älskar mina barn! =P

Tråk att åka hem innan lägerslut men skolan kallade...och nu är jag back in business med inluppar och annat skoj.. Dock snart dags att fara iväg igen denna gång till Linköping och goda Bjärkavänner, will be very good!!

Denna kväll har bjudit på mässa, lite matterenskrivning och sen kom ylva inskuttandes, msnade lite med mina vänner och nu ligger hon i min soffa och filosoferar, trevligt! Funderar över Rigaresa vid påsk...får se hur det blir med den saken. Jag borde snart dra mig till sängs...lektion 8 imorgon....men de va ju ett tag sen vi hade sen natt så jag får klara mig :) Dock kommer min mage ta död på mig de närmsta två dagarna, iaf imorgon. jaja tur att de inte blir i linköping iaf. Eh juste borde ju nämna något om Mattiasblogg. Mattias har skaffat en blogg, inspirerad av oss två eminenta bloggare =) Den är länkad på vår blogg. Nu är jag trött och imorgon ska det lösas diffekvationer.

Jag pluggar matte ostörd av Ylva ;)

1 kommentar:

Mathz sa...

Ah...vilken ära att få bli omnämnd i min favoritblogg... Det är som när jag skakade hand med Martin Dahlin