söndag 10 februari 2008

Fantasin flödar inte

03.53 - japp ännu en sen kväll. 4 verkar bli något av en standardtid nowadays. Today was kombinatorikräknardag med jockus. Men det blev som vanligt mkt snack o liten verkstad...vilket iofs är väldigt trevligt men inte så bra i längden :) vid 19 drog vi till matti för riskkväll. All trevligt, trots att alla utom jocke o jag tröttnade på risket... Sen va de dags för några att dra till Bj, viktoria dissade mattis oranga piké hårt och efter lite förvirring blev han värsta tjusig i skjorta, kavaj o kostymskor :) jag o jockus städade o softade lite hos matti, därefter pizza - och trocaderoinköp på johannesgrillen o sen endade vi up här hos mig o satt i min soffa, åt lyssnade på gammal musik o pratade. Allmänt trevligt och förnöjsamt som vanligt. Nu är det väldigt mkt dags för en trött liten Muckus att sova. Kyrkfika i Kors at 10 o'clock. och imorgon kommer världens bästa bloggvän (och nattsuddarvän och tevän och vän i allmänhet :) ) tillbaka till Uppsala! så kanske är det slut på mitt idogna och flitiga bloggande då..

Inga kommentarer: