torsdag 7 februari 2008

Maxdejt

02.52 - Trots att Ylvish har begett sig norrut (och man skulle kunna tro att jag sov för cirkus 4 h sen) så sitter jag här och bloggar.. hade stängt datorn men kom på att jag måste blogga nu när detta stora ansvar vilar på mina axlar. Kvällen bjöd på maxdejt med jockus och därefter te (fast j drack vatten) at my place. trevlig nattsysselsättning på sitt sätt...en hel del sätt faktiskt! :) men nu är det dags att gräva ner stridsyxan för idag... (känner att det börjar gå utför..)

Flervariabel 10 imorrn...funderar på att gå på halva...börjar bli en dålig vana :P sen är det bönegrupp och det är ju bra att ha =) Förmodligen bjuder helgen på Rebecka (från Bjärka) - träff, risk, umgänge, kombinatorik och en del annat...men mer om detta en annan natt

ps. en extra hälsning till min väna härnösandska bloggvän!

Inga kommentarer: