fredag 22 februari 2008

Dagens bokreadissning

00:27 - Jag sitter mol allena och väntar på att M. ska sms:a eller ge ifrån sig ett livstecken, så vi kan pussla ihop. Funderar på att ge upp det och lägga mig och läsa Sigge Stark-boken jag håller på med. Apropå böcker förresten; bokrean är på gång, men imho så finns det inte så stor poäng med den, alla hypar medan jag inte riktigt förstår vad jag borde köpa. Idag t.ex. köpte jag:

Geväret av Ed McBain
De osannolika systrarna Mitford av Cecilia Hagen
När Ellen ville ha barn av Laura Zigman (jepp, some "kvinna-som-despo-vill-ha-barn"-porr för mig)
Svinalängorna av Susanna Alakoski
Midvinter av Rosamunde Pilcher (var nästan säker på att jag hade den men köpte den utifall att, det visade sig att jag så icke var fallet, måste ha lånat den på biblan någon gång för jag vet att jag har läst den nyss)
Britta, Silver och Billy av Lisbeth Pahnke (som jag bara hade ett trasigt ex av)
Jane Victoria kommer hem av L.M. Montgomery

..och allt det för 27:50:-. Ni ser, vem behöver bokrea när Myrorna finns?

Inga kommentarer: