onsdag 6 februari 2008

Ännu en fettisdag är till ändå

00:47 - Michaela skyfflade över allt bloggande på mig och la sig klockan tio, vilket jag i och för sig inte har något emot eftersom jag har ett aldrig stillande behov av att skriva av mig. Idag vaknade jag upp 13:50 och låg och läste cirkus en timme till (Thérèse Raquin, så det var fullt legitimt plugg, inte vanligt slöläsande) sen staplade jag mig upp och undvek noga mina korridorare, dumt att fler människor ska få veta hur lat jag är. Pluggade lite till och softade runt.. Vid 20:00 gick jag och M. ner och käkade semlor med diverse löst folk. Och trevligt folk! M. övergav ju mig som sagt efter ett tag men därefter fortsatte pratandet med trevligt folk i tv-rummet så jag överlevde ändå.

Nu ska jag packa! Imorgon åker jag till Härnösand (vilket inte är något annat än bara underbart), så M. får ta hand om bloggandet i några dagar eftersom jag hade tänkt att inleda fastan med att avhålla mig från datorn under den tiden. Eller, ok, i princip, lite mail och facebook lär nog bli av ändå..

Inga kommentarer: