fredag 22 februari 2008

Bönspel

23.46 - är en tidig natt idag..känner mig lite sliten efter 9 h på två nätter. Jag kom ju och gjorde Ylva sällskap till sist igår, o vi pusslade o grejade till cirkus halv tre :) Innan dess var det glutenfria pannkakor och mycket trevligt umgänge hos Olof, nice o se hur han bor.

och nu är jag i Linköping. kom fram utan förseningar, vilket var tur för tydligen var de massa förseningar o elände pga vädret. Vi har ätit glass, spelat bönspel och bara myst tillsammans. Är så glad över att få vara här med mina underbara Bjärkavänner, har verkligen saknat dem inser jag nu...tycker såå mycket om dem :) imorgon blir det, hör och häpna gemensamt plugg på biblioteket...fast kanske blir mest fika...vi får se =P bloggar hemifrån emelie, hon diskar o slamrar i köket och snart ska vi krypa ner och prata oss till sömns :) imorgon kanske det blir bloggning från Ida.

fresten fick 39/40 på min inlupp i kombinatorik, inte för att det på något sätt var min förtjänst...men ändå..det kanske finns hopp om livet. fast de genererane funktionerna kommer stjälpa hela lasset...

Nu tröt inspirationen. over and out

Inga kommentarer: