fredag 15 februari 2008

Kaiko

08.35 - En mystisk tid för denna blogg men ett inlägg är nästan ett måste. Kvällen igår efter(!) bönegruppen tillbringades kladdkakeätandes, tedrickandes, pratandes, diktläsandes och internetandes med ylvish och hennes mamma. Mycket avhandlades som påskresor till Riga, böcker, invandring, dikter, kommande män, böcker, skola, böcker och mkt annat. En mycket trevlig kväll! och inte la vi oss kvart i tre inte....kl 4 va jag hemma i mitt rum och då va jag faktiskt trött. Så alla göromål lämnades åt sitt öde och jag somnade på soffan och här är jag nu. Har en väska att packa, en ilupp att renskriva, tre föreläsningar att gå på och jag åker på läger kl halv sex ikv. BRA Micki! Jag i ett nötskal. lämnar bloggandet åt ylva i helgen, have it nice.

ps. det är iaf fint väder! :) och jag är lycklig ägare till stolthet och fördom från 1995, tack Melika!

2 kommentarer:

David sa...

Inte för att vara sån men Melica stavas med just c och inte k :)

Michaela sa...

ah good to know :)