lördag 9 februari 2008

oväntat

04.15 - Ännu en nattlig blogg. Planerade att ha en skönt umgängesfri (ja det är sant!) hemmakväll med harry potter o gittar und so weiter. Trots inviter från diverse håll så höll jag mig hemma (efter ångestsamtal med jockus)....ända till klockan 23 då jag slutligen gav efter för karros och mattias' enträgna böner att åka till v-dala och lyssna när de spelade med sin orkester. Va lite småsegt i början, men kvällen artade sig och jag hade riktigt roligt till slut, styrdans ftw! Börjar nästan ha koll på hur det funkar nu och våga ta ut svängarna lite. Fler styrdansvänner eftersökes! Kvällen slutade sedan på en mystisk vindsefterfest på uplands, inte helt min melodi, menmen. Därefter trevligt nattfika med min kära korridorare Karro och nu är det bums isäng. Imorogn väntar plugg med Jockus, risk hos matti och andra spännande äventyr =)

Inga kommentarer: