söndag 16 mars 2008

Utdöd gästblogg

04.44 - Jag känner verkligen att jag borde ta tillvara denna unika chans att blogga på den enbart nattliga bloggen, och skriva något riktigt djupt och nattligt men samtidigt underhållande, men vet ni vad? Jag är för trött. Micki har däckat på soffan under en vit fleecefilt, trött efter tentaplugg, resa, inflyttningsfest, utgång och punkt-ältande. Jag har tvingat i mig middagen jag borde ätit innan gästerna kom, plus diverse saker innehållande choklad. Nu måste jag bara få Micki att läsa jesaja tre, eller vad det nu var, för att inte Ylva ska bli vred...

Imorgon måste jag läsa sjukt mkt till PBL, men det kommer inte hända. Attans. Micki måste också plugga, kombinatorik tror jag det är. Det kanske kommer hända, men tveksamt...

Nu borde jag verkligen sova och sluta uggla över allt... Ylva, mer dejtingtips snarast tack! Blä.

Ärtor ut (peace out, jättekul översättning som min käre lillebror kommit på...)/Fernanda (Ferre enligt Patrik, Fernis enligt Sandra, Fernie enligt Dacid, F enligt Micki och co, Fernandis/Nandis enligt Bojan och Nanda enligt mig själv...)

2 kommentarer:

Ylva sa...

dejtingtips will come. jag loooovar! :)

Anonym sa...

Haha, jag heter också Fernanda och kallas för Ferns, Fernie eller Nanda enligt migsjälv :D Fedde också men det är inte lika snyggt, haha!