torsdag 13 mars 2008

Linjär algebra

01.59 - ja något inlägg ska ju heta det också... känner pressen att blogga efter klagomål från högre ort (joachim), så nu gör jag det. Idag har vi räknat linjär algebra tills hjärnorna vänds ut och in...och jag blir alldeles matt av alla värderum, kolonnrum, baser, ortogonalt diagonaliserbara (bara att försöka säga det är nog...) matriser osv osv. tentan börjar 8, borde väl sova för att överleva...men orka....eller hm, jaja. har en himla massa saker att fixa med imorgon har jag kommit fram till när jag listade dem för olof på msn. Nu får ni också ta del av listan.

1) Vakna om ca 5 h
2) Skriva tenta
3) Lunch på cupido (kanske) me jocke och ev matti (han ska iaf träffas någon gång under dagen)
4) Fixa kombinatorik inluppen
5) Städa o handla till bönegruppen
6) Bönegrupp
7) Hänga med Ylva och planera Rigaresan
8) Försöka packa det mesta iaf

och försöka sova i någon form av vettig tid....sen får jag sova hela tågresan hem på fredag, hoppas på fönster!

nu ska jag läsa nåt theorem till och sen sova!

en matris





Inga kommentarer: