söndag 16 mars 2008

felaktigheter

23.03 - som ni kanske märker så ljuger tiden för förra inlägget. Detta kommer nu få sin förklaring. I nattlig förvirring efter utgång i den stora staden Malmö skulle Fernanda få den stora äran att blogga, eftersom jag som sagt var utdöd under en filt. Dessvärre råkade då inlägget hamna på min andra blogg (som man måste ha för att kunna dela blogg) och detta inlägg har jag nu flyttat utan att förändra eller förfalska... så nu vet ni det.

annars var gårdagens inflyttningsfest mucho trevlig! Nice att träffa de vänner som jag umgicks mycket med på gymnasiet igen, och få ett ansikte på alla f:s pluggvänner som jag har hört massa om...särskillt en speciell typ :P Utgång på Jeriko var trevligt men jag var utdöd! Efter F:s bloggande låg vi utdöda o babbliserade i soffan..och orkade inte ta oss isäng förrän kl 6.30.

Ida vaknade F glad och pigg (hm kanske lite modifierat) kl 11...jag var mkt mkt trött. o låg kvar till ett. Sen har vi segat o flummat o ÄTIT onyttiga saker o kollat film o slappat o varit allmänt skabbiga :P Nu är jag hemma i Skanör igen och ska snaaart sova och sen spendera två dagar med mor innan Bjärka :D

Ärtor ut

Inga kommentarer: