onsdag 5 mars 2008

Påskplanering

04.20 - tidpunkten förtjänar verkligen ett inlägg. Kan ju undras vad jag gör uppe...fick ett nattligt ryck och började skriva av lite missade flervarföreläsningar (förmodligen helt i onödan) och här är jag nu. Den sena timman kan även förklaras av att Ylva tittade in och vi försökte planera en eventuell påsklig resa till tja...Porto, Riga eller Paris eller varför inte Sardinien...eftertänk tills imorgon...

Lyssnar även på en låt som ledarna på mitt läger sjöng förra sommaren...längtar =) Nu äntligen har anmälningstiden öppnat och jag är alldeles anmäld, hoppas jag kan åka på hela! Såg dock att Johan inte ska vara ledare i år...tråk, kommer sakna honom! Menmen det är still världens bästa läger! nu ska jag får mina ca 4 h:s sömn

Ps. Något som suger är att jag o Disa inte har möjlighet att vara i Skanör samtidigt över påsk =( Får se till att träffas snart ändå!

Inga kommentarer: