söndag 2 mars 2008

Jag var väl ingen ängel































Ylva Hammarström?

01:25 - Vaknade kl. 12 idag och Nina kan rapportera att jag inte är världens bästa skavfötters-kompis, jag rör mig för mycket. Fredagskvällen var trevlig, med karaoke; jag och Nina sjöng Det gör ont (tacka Gud för att det inte finns något ljudbevis på det) - 3 korta men ack så intensiva minuter.. Sen spanade vi kändisar på Stureplan och käkade på McDonalds, jag var nog tröttare än jag vill erkänna och minns inte så mycket mer.

Idag skulle vi dammsuga Stockholms shoppingutbud efter snygga samt billiga kläder, men inspirationen tröt så det blev inte så mycket med det. Det enda jag köpte var en klase urgulliga minibananer - så söta! Fem-ish drog jag hem till Uppsala och strax därefter gick jag och Magdalena till Karin för Melodifestival och Sound of Music. Nu är jag todmüde och ska sova, imorgon blir det välkomnande i kyrkan sen ska jag ha en underbar dag, bara dricka te och läsa Siri Hustvedts - Vad jag älskade, kanske gå på comp också - det kommer bli bra i vilket fall.

Inga kommentarer: