lördag 15 mars 2008

il katt söte..

00.19 - ...kom precis och strök sig kärvänligt mot mitt ben. Vilket innebär att jag är i Skanör :) mys att vara hemma hos mor, men är sjukt död efter ett antal nätters minussömn...ska bli såååå skönt att lägga sig i sängen och sova precis hur länge man vill!! men bloggas måste det för annars får jag ingen kaka av f imorgon påstår hon, så what to do? :P Jag och Ylva simultanläser Jesaja och det är äg. men inte det lättaste =P men idag ska iaf kap 2 läsas (hm fast jag får läsa 1 oxå för missade igår..) fast egentligen är jag på kapitel typ 11. jaja nog svamlat. jag instämmer i ylvas 12-16 vettighet! nu ska jag dyka i säng!
ps. här är kallt som vanligt

Grilning hos Fernanda i somras

1 kommentar:

Anonym sa...

ohhh, härlig bild! fast det ser nästan ut som om du håller på att få en gryta i huvet... hur är läget annars? mycket plugg? kramis!