onsdag 2 juli 2008

This Is Who I Am*

02.31 - Har varit på biblioteket och bland annat lånat HP 6 och 7 så nu är jag fast och därav den sena timman. Borde nog sätta en klocka på 12 iaf, min familj tycker jag är lite småskum som sover till ett varje dag typ =P Har även lånat Anne på Grönkulla för lite nostalgiläsning, ser fram emot det!

Idag har jag och min moster även tagit årets första bad. Lite kallt i början men riktigt skönt när vi väl kom i, badade nog 10-15 min iaf. Tog en härlig kvällspromenad i solnedgången också, jag älskar mitt hav!

Helgplanerna är än så länge ytterst oklara, kanske småland på fredag, kanske gullbranna på lördag, eller så blir jag hemma o hänger med f i Vellinge =) Är erbjuden att rida med min mosters konfirmander på söndag, vore verkligen roligt, har inte ridit på jag vet inte hur många år. Nåväl, imorgon ska beslut fattas. nu ska här sovas !!

*Låt av Salem al Fakir, har lyssnat mkt på honom på sistone, rekommenderas!

Helgens vackra brudpar!
Jag tillsammans med mina fina Bjärkatjejer!

Inga kommentarer: