lördag 5 juli 2008

Blogga bör man

03.38 - Börjar bli en aning sliten, la mig halv sju i förrgår och typ halv fem inatt. och här sitter jag igen och klockan närmar sig 4... Har återigen sett nästan hela långa versionen av stolthet och fördom, vi pallade inte sista avsnittet, det får bli nån annan dag. men den är ju såå bra. Igår såg F och jag Harry Potter 5, hade lite svårt att tycka om den eftersom jag läst boken så nyligen, så mycket som saknas, men den kanske växer vid en andra titt, så har det varit med 3:an och 4:an i alla fall.

Imorgon bär det av mot Gullbrannafestivalen, ser så fram emot det! Ändrade min restid från 7.33 till 12.03..så det känns lite mer ok med tanke på att klockan är kvart i 4 typ. Kommer nog va trött imorgon ändå. Synd att man inte redan på kvällen känner hur man kommer känna sig när man vaknar upp på morgonen...då skulle mina kvällar åtminstone ibland ha slutat lite tidigare.

Övrigt att tillägga är att årets andra bad blev av idag, jag älskar verkligen att bada, och älskar mitt hav. Det var så underbart att snabbt slänga på sig bikini och en sommarklänning, sätta sig på cykeln och cykla mot solen och havet med vinden fläktande i håret! Jag känner mig så välsignad som får tillbringa sommaren här i Skanör. Även om det är skönt att komma härifrån lite då och då också... Min moster har tagit vackra bilder av strand, kor och solnedgång, kanske lägger upp en i sinom tid.

Nu väntar sängen =) och jag håller med dig ylva. av är när låten är skriven av någon och med är när den är framförd av någon. och när det är samma...så är det väl lite fritt val beroende på sammanhang kanske. hm, nu ska jag stänga av min hjärna och sova!

Inga kommentarer: