torsdag 3 juli 2008

Arla natt

06.14 - döm om min förvåning när boken var slut och jag återvände till verkligeheten och insåg att klockan inte var runt 4 som jag hade trott utan istället 6 på morgonen det var en solig och vacker morgon utanför fönstret. Jag fattar inte att dessa böcker fortfarande kan fängsla mig så.

I övrigt skulle jag önska ett stort mått disciplin och karaktär, samt en smula vishet. Lite beslutfattarförmåga skulle inte vara helt fel heller. Helgen är inte helt klar och även fast jag trodde att beslutet var fattat för några timmar sen, så börjar jag vela nu igen.

Dock har jag visa ord från msn att dela med mig av: "det är alltid läge för en kris", "ångest leder till insikt" , samt det från ikväll av F: "jag dör, gör som du vill"

Nåväl nu är det dags för några timmars sömn innan morgondagen bestyr.

Inga kommentarer: