tisdag 1 juli 2008

Ett löfte är ett löfte

01.34 - ja jag har lovat Jockus ett inlägg så här kommer det. Jag lyssnar på Salem al Fakir och känner mig allmänt nöjd atm, även om jag var lite rastlös och oinspirerad innan idag, så slutar dagen bra. Har babbliserat massa med jockus, f och ulrika och det gör oftast saker och ting gladare =) för övrigt kan jag förtälja att jag inte har sett en enda gråsugga över min säng denna sommar, vilket är förvånande. dock ett antal flygande kryp, borde omg dammsuga mitt fönster. Kanske imorgon då jag även ska låna Harry Potter 6 och 7 och gräva ner mig i. Idag har jag även läst igenom hela den nattliga bloggen, det var trevligt, skrattade gott åt en del galenheter! =D

Dessutom kom vår granne in i trädgården och skulle gräva mask, vilket gjorde mig ursinnig och jag utmanade henne på armbrytning. dock vann hon vilket resulterade i kaffe med staffan dopping. tilläggas kan att tyskland ledde över spanien med 3-0 trots att de hade 3 spelare utvisade. och att jag idag har bytt 3 avgassystem.

nu ska jag sova i tolv timmar. kanske.

ps. ylva jag efterlyser uppsaliska inlägg! och saknar dig! är du ens inne här någonsin?

Inga kommentarer: