onsdag 2 april 2008

Tlött

00:12 - Jag skulle sovit för två timmar sen ifall jag hade orkat städa min säng.

Men det gör jag inte utan jag är tung i huvudet, har ont i öronen och lyssnar på Weepies istället. Har jag nämnt att de är hemskt bra? För att inte tala hur söta de är. Topp 10 på saker jag vill vara: söt ung musiker med söt ung musiker (med brunt krulligt hår) till man. Och som dessutom skriver musik om hur det är att dejta en porrstjärna (det blir inte bättre än så).

Jaha. Jag har sovit väldigt lite de senaste dygnen. Man kan säga att jag verkligen är i behov av sömn, man kan säga att jag borde ta tag i livet och städa sängen och sova. Jamen dåså!















Psst, jag har ändrat den här texten ungefär sju gånger nu, däribland ordet "detja" till "detja" tre gånger tills jag fick det rätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaså, har du gjort det säger du? ;D