tisdag 22 april 2008

BMC, baby!!!

14:17 - Ok, förlåt, första inlägget som går emot alla principer. Jag och Michaela hänger liksom dagtid, känns lustigt, men vi är i en källare, så avsaknaden av solljus stämmer i alla fall. Vi är på BMC, som ni kanske har förstått, vääärsta plejset!! Gott kaffe dessutom, rättvisemärkt och fint på alla sätt och vis. Dessutom har jag fått slajm, tack Karin! Du är min bästa slajmgörande kompis!

Jag tänkte göra en hastig jämförelse mellan Engelska parken (mitt vanliga ställe) och BMC:

Kaffe:
BMC +++++
Engelska parken ++

Lokaler:
BMC ++++
Engelska parken ++

Killar:
BMC +++++
Engelska parken -

Datorer:
BMC +
Engelska parken +++

Källare:
BMC +++++
Engelska parken -

Läge:
BMC ++
Engelska parken ++++

Närhet till naturen:
BMC +++++
Engelska parken +

Närhet till kyrkogård:
BMC -
Engelska parken +++++

Resultat:
BMC 26 +
Engelska parken 15 +

Alltså, nu är det empiriskt bevisat att BMC är best hak ever!

Inga kommentarer: