måndag 7 april 2008

Skansen for the first time since I was two

01.25 - this might be in swenglish because I'm all messed up in my head :) so the day was spent in Stockholm together with our English friend Gary, who we met in Riga. and we decided to go to Skansen...har typ inte varit där sen jag var två år eller nåt. Det var faktiskt really nice! Fina djur och byggnader och trevligt att strosa omkring utomhus, kunde ha varit lite bättre väder...men det regnade iaf inte på dagen :) later in the evening we met up with two friends (actually one of them had a sister with her as well) of Ylva's and went to have coffee in Gamla stan. My darling cousine Disa joined us later on (really nice to see her again so soon! :) ) and we went to McDonalds by stureplan and chilled there fo a while. so all in all a really nice day I think!
och nu sitter jag här som vanligt...är sjukt trött (sovit 10 h på två nätter), my room is a mess!, jag har dugga imorgon kl 8 (har inte pluggat ett dugg, funderar på att skippa den), är sjukt trött på studier i allmänhet och pallar inte göra ett dugg...men ändå ganska glad av nån skum anledning. jaja nu ska jag se om jag orkar läsa nån matte och sen sova! over and out
Here's some pictures from the day








Inga kommentarer: