torsdag 17 april 2008

Jesaja

00.13 - Ylva letar efter sin Bibel och nu blir det Jesaja 16, vi har förslöat oss totalt och nu ska det bli bättring. kort resumé först, men nu sätter det igång och jag tar lyssningspaus =) dagens lärdom är: "så går det när man sätter sig på sina höga hästar"

Annars så försöker jag vara Ylva på msn, men genomskådades direkt...okej kanske ett halvhjärtat försök men ändå.. :P Londonresan är fortfarande i planeringsstadiet...sofia kan tyvärr inte ses o engelsmannen är seeg på att svara så...vi får väl se vad som händer.

Pratade med min goda vän Sofia som bor i England idag, såå roligt! Har inte hörts sen hon gifte sig i juni, galet, måste bli bättre på att höras! Var ett härligt samtal i alla fall!

Nu är det snart dags att knyta sig, går typ 10-17 varje dag nu, lite småjobbigt med min fantastiska dygnsrytm men jag överlever nog...

tre höga hästar

Inga kommentarer: