onsdag 2 april 2008

Oho våren 2008 som bara finns en gång

23:24 - Inte så värst sent men ändå sängdags d.v.s. dricka lite te och läsa Rosamunde Pilcher, en sak som förresten är lustig med Rosamunde Pilcher är att hon för det mesta exakt lyckas pricka in vad jag gillar, när det gäller typ inredning eller mysiga kvällar etc. förutom på punkten kläder, alla kläder personerna har på sig är så fel att jag får rysningar, som t.ex. nu Midvinter så står det att Carrie har på sig snäva sandfärgade byxor och kashmirtröja med polokrage, usch. Men det är väl så att inget ändrar sig så fort som klädmodet.

Idag var jag förresten en klant som missade mitt seminarium p.g.a. att jag hade tänkt fel, surt för vi skulle diskutera Northanger Abbey, Murphys lag: om man missar missar man det roligaste.

Annars har jag hängt med Ida, varit på mässa, käkat pannkakor med Michaela, trevligt alltihopa! Men det är skrämmande så fort vardagen kommer, så fort allt blir normalt efter att jag har haft tokroligt i ett par veckor, både i Härnösand och Riga.

Tur att man har Rosamunde Pilcher, Håkans nya och hoppet om våren! Och fina minnen.















Coola på en strand i Jurmala















På hostelet, planerandes















Solen lyser utanför tehuset

2 kommentarer:

Michaela sa...

Bloggen är finfin!! :) haha jag är gravid på tehuset.. :P nu skola. ses!

Ylva sa...

tänkte fråga dig om vilken bild som var ok att lägga upp men så tänkte jag att den där var så fin att du inet kunde invända mot den.. :)

well, graviditeter är ju på modet. vi kan gå till polarn & pyret och köpa gravvokläder ihop.