torsdag 31 januari 2008

Ännu en sen kväll..

04:08 - Jag har lagt mer pussel och pratat dumheter som vanligt.. Om killar och kyrkor och killar och folk som verkar trevliga men inte är det och sånt. Men det är trevligt. Nu svider det i mina ögon och jag är trött, och Michaela har skola imorgon, själv har jag lite saker att göra jag med, men jag tänker att det nog löser sig på något sätt. Hoppas jag.

Fast jag svamlar jättemycket nu om saker jag inte vet vad jag svamlar om, typ som om man skulle skriva ner det skulle man bli förvånad över hur blåst man egentligen är fast just nu tycker jag att jag säger saker som är blixtrande intelligents. Men jag är ju så smart att jag ser förbi det och inser att allt bara kommer låta dumt när jag tänker på det imorgon.

Jag är hungrig.

Och nu borde jag sova, för nu är klockan 04:23.

En fin nattbild:

Inga kommentarer: