tisdag 29 januari 2008

Mer nostalgi

00.17 - Ylva har lämnat mig efter en bra kväll med bring it on (den va fin o lagom feel good, inte min superfavvo, men still bra), pringles, te, choklad, barnprogramsintronostalgi (nostalgi är pepp!) och vaggvisor. Ylvish har dispens att sova eftersom hon ska upp och jobba 7 imorgon bitti. Jag funderar på vad som ska hända härnäst eftersom gårdagens natt tydligt visade att det är alldeles dumt att sova för tidigt....fast iofs..halv ett kanske är en bra tid.

Övrigt som är värt att veta är att jag har börjat lägga mitt 1000-bitarspussel :) 4 mkt kloka hjärnor har än så länge lyckats få ihop tre rader....

Något som även skulle ha nämnts för någon dag sedan är att Jockus och jag har kommit påen ny form av terapi som kommer få alla att bli myyyyycket lyckligare. det var något i stil med att folk skulle sitta och murmla (mmmrrrmmrrrm (missnöjt)) i ett mörkt rum (för att spara elektricitet = mer pengar till oss) och så skulle vi gnugga med stenar mot deras huvuden och så ska alla bekymmer försvinna. Dessutom var det något med att man kunde köra över fiender med en ångvält för 50000 kr. Dessa pengar tjänas lätt in igen då kursavgiften är 3000 kr för en dag. nåväl...det var kul och bra då iaf. och som jockus så fint uttryckte det "det är säkert minst lika bra som mycket annat skräp som finns idag" (eller något i den stilen) dessutom var cupidos sallad mucho god =)

nog flummat för inatt. imorgon ska jag o ylva va faddrar på ansgars reccemottagning. o kl 11 ska jag äta lunch med min underbara bönevän elisabeth :) it will be a good day!

glatt pusslande vänner






Inga kommentarer: