tisdag 22 januari 2008

Algebraiska bryderier

21.59. Men idag räknas det som natt...för jag är helt slut, egentligen inte trött, mer totalt utmattad. och definitivt dags att sova för att orka med morgondagens strapatser. Denna dag har utgjort ett enda stort runtvandrande och häng på pollax, ångström och bmc, förhoppningsvis är vi lite klokare över den kommande terminen om än inte över vad det ska bli av våra liv (jag och jocke alltså). Dessutom har vi fått privatlektion av den bästa mattiläraren :)
Nu är det dags för mig att trilla i säng. Eller kanske blir det ett "snabbt" te med ylva först...

Dagens citat: Om jag bara hade någon som lagade mat åt mig, så skulle inget kunna stoppa mig! /Matti

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där citatet äger ju!!! Vem är den kloke? Vilken gullig natt-blogg ni har Mixzi!
kram från kusin A