måndag 26 maj 2008

Toppendag! :)

02.35 - Dagen inleddes med cykeltur till kyrkan med Ylvish, kyrkvärdande och konfirmation av några av mina fina club-ungdomar. Efter kyrkan blev det traditionell avskedslunch med Mattias Z på Hugos samt glass vid skum staty. :) Sen hem och hänga på Ansgar i solen med trevliga människor; bloggvän med bröder, Magdalena, Bitte, Torun, Martin, Victoria och Jonathan typ. Sen tog jag, Olof och Jonathan en prom till café Linné för glassköp. Där lämnade de mig och jag hade en trevlig avskedsfika med Peter och Helena och söta club-barn =) Kom hem vid 9 och då hade jocke o matti gjort hemlagad fiskgratäng, så söta!! kan man få en bättre avslutning på en dag? Nu har Jockus och jag tittat på bilder och jag har varit lite nostalgisk...trevligt värre! Jag älsakar mina vänner!! Tänk att jag får känna så många underbara människor! =) Är nöjd och glad med livet efter denna underbara dag. Nu väntar en soft vecka =)
Toppengod fiskgratäng

Krämätande fiskgratängslagare

Fina födelsedagspresenterTrött men glad Muckus efter en dag i solen

Jockus datoriserar med Andreas bl a

Inga kommentarer: