tisdag 6 maj 2008

Återkomst

02.59 - efter digra påtryckningar så kommer det nu till slut ett inlägg. Nu ska ingen gå och tro att det inte har blivit sena ylva-micki-kvällar bara för att det har varit obloggat....kanske brist på inspiration...eller bara bortglömt eller oorkat. Ikväll var det pizzabullar och det vanliga diskussionsämnet =P tur att det är outtömligt. jag ångestar över mitt team, men har nog bestämt mig för att dissa....kanske...eller...aaaaaa. ska ångesta lite till och sedan över att ringa snubben oxå. har faktiskt äntligen kommit igång med logiken, känns bra! och det är skoj också..så de ska nog ordna upp sig. värre är det med flervaren...menmen..vad är väl en omtenta.... sitter här och stirrar på ett paket variant smörgåskex (sa till j att jag skulle blogga om kex så va ju tvungen att få in det). dags att krypa till kojs. Min bundsförvant drar till Örebro i sex dagar nu...får se hur det går med bloggandet...

Inga kommentarer: